lauantai 27. heinäkuuta 2013

Lomalla sekalaista treeniä


Viimeksi Suskin tottiksessa harjoiteltiin ensin luoksetulon loppuasentoa ja siitä päästiinkin varsinaiseen aiheeseen eli vauhtiluoksetuloon ja huomioon että Pyry ei osaa pysähtyä kovasta vauhdista eteen vaan mun pitää näyttää hyvissä ajoin että täällä alhaalla on patukka, alapa jarrutella... Melkein väkisin käännyin itse vähän vinoon, ihan varmuuden vuoksi vaan, ettei pikku rotikka juokse mun jalkojen läpi :) luoksetuloa otettiin niin pitkältä matkalta ettei varmaan ikinä aikaisemmin ja löytyihän koirasta ihan uusi vaihde ja vauhti.

Sitten esittelin miten liikkeestä istuminen on mennyt rikki... No tietysti se meni ihan hyvin, annoin kyllä pysähtymisavun mutta itse liike oli kuulemma nopea ja hyvä, apu vaan häivytettävä. Jaa ehkä olen sitten lähtenyt korjaamaan oikealla tavalla :)

Liikkeestä maahanmeno seuraavaksi työn alle, Pyry menee istumisen kautta maahan ja liike on tooosi hidas. Lääkkeeksi peruuttelua (minä) ja siitä käskyllä + käsiavulla maahanmenoja, ensin samanaikaisesti ja sitten ensin käsky ja sitten apu. Tähän kyllä tarvitsen apparia joka naksauttaa oikeasta tekniikasta ja pääsen palkkaamaan vain oikeat. Varmaan olen saanut saman neuvon jo aikaisemminkin vaan ei noita apulaisia ruuhkaksi asti ole ollut...


Oli taas tosi antoisat treenit, ja pari tuntia aikaisemmin olin kuumeisesti miettinyt että mitä ihmettä mä nyt ottaisin kun ei samoja liikkeitä viitsisi hinkata joka kerralla. Kummasti löytyi vielä lisää korjattavia juttuja ;) Sitten vielä kun treenaisikin kaikkea sitä mihin saa neuvoja niin homma varmaan etenisikin jollain lailla. Tuntuu vaan ettei ehdi keskittyä mihinkään kunnolla kun harjoiteltavia asioita on miljoona!

Ollaan oltu siis lomalla ja silloinhan pitäisi olla aikaa tehdä vaikka mitä! Tokoiltu on päivittäin jotain pientä; kaukoja, tunnaria, ruutua. Vauhtiluoksetuloon on hankittu uusi minipurutyyny ja hyvin se kelpasi palkkioksi kun otettiin yhtenä viileänä päivänä perheen sisäiset harkat. Tein itselleni jopa listan mitä missäkin liikkeessä on ensisijaisesti harjoiteltava,  ja yllättäen lähes kaikissa lukee "vauhtia"... Hmmm, millä ihmeellä mä treenaan montaa vauhtiliikettä näillä helteillä? No ehkä sitten syksymmällä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti